20101223

Vilken kakdeg!
Älskar den! Helt otrolig! UNDERBAR!
Idag var det bakning som gällde på schemat, sjukt god smet! Fem stycken stackars degkakor fick inte plats på plåten så vi var helt enkelt tvingade att äta dom obakade, sedan "råkade" jag hitta några som hade "bumps and bruises" och helt enkeld inte var ugnredo så dom fick åka ner dom med:)

Idag bjöds det även på ett underbart väder så vi tog en stros runt gatan och fick lite solstrålar gassande över oss, härligt! Och nu har jag just återvänt från en väl behövlig hot cokolate från starbuks med alexandra. hon är så rolig så man har skrattkramp varje gång efer att vi har hängt.. jag tog också fel på min bil när vi skulle hem (hade tankarna på något annat som just passerat oss) så jag stog och försökte trycka in min nyckel i en främmande bildörr när Alexandra började tjuta av skratt för hon fatta att jag inte fatta att kag stog och försökte låsa upp en annan bil.. vilket jag inte fatta och börja skratta och liksom "hey what are we laughting about?!"
ETT BRA AVSLUT PÅ EN BRA DAG:)


Spana in min nya nagel;)






Sötbollen med sin eyeboll stämpel på näsan


Primaballerina!


 


Kommentarer
Postat av: Paulina

fy fan va gott med deeeg!!!

Ha en sjukt bra jul nu staaaaaina!!!

PUSSS

2010-12-24 @ 11:55:04
Postat av: idapida

hahahahahaHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHA HA HA HA!!!

2010-12-26 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0