A Perfect Day

Idag har jag haft en så bra dag! körde inte fel en enda gång när jag och Ellen skulle på speech SCOORE!! Ava slutade tidigt så hon och jag hade nailsalong day, jag har köpt ett par nagelpennor som vi målade med, skitkul och ascoolt! Ellen ville ha hon med så vi fixa hennes också, fast hon bet av det mesta efter.. tror hon gilla den, hon brukar gnaga i sig de mesta..
Och nu har jag fått den skönste hårterapin någonsin! ellen och jag har kollat runt på internet och hon har kammat och kammat och pillat och killat i heela håret, Ida du kan andas ut att du slipper;) Ellen älskar det så ja kommer helt klart utnyttla detta i år!
"tina? do jo like hard orj loose?"
"tina! aj lajk it, pejfect!"
"oh se that djess!! aj jeallyl lajk that"
My New Shopping Friend!!!




Ava målade sina själv, Ellen fick lite hjälp..:)


Kommentarer
Postat av: elin fucking morebeach

åh vad roligt du verkar ha stina!! följer din blogg varje dag o hoppas du har uppdaterat något nytt.. skype i helgen? hundra frågor till dig?



Ha det bäst, SURS i MASSOR!!

2010-12-09 @ 08:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0