Back In Cyberworld



Så då har vi lämnat Old Winery och Castle road bakom oss och återvänt till cybervärlden, som jag har saknat den. Man tänker nog inte på det men när man är utom räckhåll till internet så blir det lite segt efter ett tag. Jag har lästa massa och verkligen slappat men efter ett tag så kryper det i varenda kroppsdel och jag tror inte att det hade varit kul för den övriga familjen om jag skulle bli tvungen att stanna en dag till, detta var lagon:)
På vägen hem hann jag knäppa av några foton av den fina världen som jag har tillbringat denna julen i, en blandning av toscana, frankrikes vingårdar och Irland? vill låta värsta världsvan men jag har inte en susning.. går efter vad jag sett på film.
Huset som Grandy bor i påminner jättemycket om det huset som hon mamman bor i i den filmen då hon har en affär med sin omgifta exman och hon röker på med sin date när hon ska på sin sons college examensfest... Ida vet säkert vilken jag menar.
har en inspelning från grodornas lilla körsång som jag somnade till varje natt, kändes som 2 miljoner grodor som sjöng julsånger för mig, var lite nervös att dom skulle invadera huset men
tack o lov så höll dom sig borta!
På trappan när vi kom tillbaka låg min efterlängtade julklapp från sverige!! som jag blev glad! En jättefin tunika som jag först inte kunde fatta att mamma lyckats lista ut att jag ville ha för ja trodde helt säkert att det var ngt som jag hittat här nere.. tog ett tag innan jag hann ikapp och vakna till liv att jag faktiskt hittat den dagen innan jag åkte:) LE OCH LANDA ÄR BRA SKIT!

Åh gissa vad jag firade med för smaskigt istället för kalkon!?!?!?
En hot dog på IKEA för 50cent:):) den satt bra fint den!


Från Secret Santa & Marc Jacobs


När vi var påväg hem kom jag på att jag inte fotat ngt, så några snabba från bilen fick det bli.. Men Josse! dessa vinträd växtre kilometervis ÖVERALLT!


Lite skrynklig men de ska nog gå att ordnas:)
Nu blir det måndagskaffe! eller en burgare kanske?


Kommentarer
Postat av: Aimée

Hej tjejen! Jag är en trogen läsare av din blogg även här ifrån Thailand!! Hoppas du har det fantastiskt! Tyvärr tycker jag det är tråkigt att komnetera' men nu vet du iaf att jag är en av dina unika besökare när jag har internet på andra sidan jorden! Ser att du har det fantastiskt!! Så roligt! Hoppas verkligen jag och Elin kan komma till nästa sommar och hälsa på!! Bamse Kram ta hand om dig!

2010-12-28 @ 16:47:33
Postat av: Elin

Är tunikan från

Culture? Har de på jobbet ju :) mathildas mamma jobbar på culture :)

2010-12-28 @ 20:57:16
Postat av: Mamma

Vad roligt att se bilder från naturen där du firade jul. Det var ju jättevackert.

2010-12-29 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0