BUTTERFLY MAKEUP


Så jag lät Ellen gå lös med sminket...
Hon lät väldigt övertygande när hon sa att hon skulle göra en vacker fjäril och ja tyckte att det kude ju vara kul:)

Idag har vi också tagit oss en stros och kikat lite butiker och jag har hittat JACKAN jag vill ha på mig imorgon! Nu måste jag bara lista ut hur jag ska hinna skaffa den för det är fullt ös här. Ikväll ska jag också försöka ta mig tid att åka en sväng till stan och hitta något som jag kan ha till JACKAN:) haha
Ellen vill göra min makeup imorgon men jag har sagt att jag ska tänka på saken...


Jag blev också presenterad för frozen yoghurt idag OH MY!!!
IDA DU KOMMER DÖ!!!
Man får en skål (det påminner om lösgodis varianten) så finns det alla dessa spakar med olika smaker vanilj, mango, kiwi, choklad, blåbär, jordgubb och massa mer.. så får man fylla så mycket man vill i sin skål och sedan så finna det massa färska frukter man får skeva på ocg massa godis och nötter och och och alla olika strössel! så väger man det bara och payup!
Det blir första stoppet när du kommer hit Ida! jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter fantastiskt. När du berättar om hur du skall försöka hinna fixa jackan påminner det mig om en känd person med en glas-sko. Se till att du hinner byta dina skor så att du inte tappar dom på nyårsbalen. Kram Mamma

2010-12-31 @ 10:54:03
Postat av: ida

åååååååååååh!!!!!!! can't wait :)

2010-12-31 @ 15:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0