Dance show, Assembling, Caroling

Trodde jag aldrig skulle råka ut för detta men mitt schema har varit så
packat så jag har inte hunnit kriva, och jag har saknat det! hmm ngt är fel på mig..
Onsdag hade Ellen sin dansavslutning och då braka dom till med en julshow! så små och söta flickor och pojkar! Ellen har visat sina favoritsteg för mig här hemma och många av dom påminde om när Ida river loss i köket;) haha!

Igår hade Ellen en assembling där alla i preeschool sjöng julsånger för föräldrar och syskon och på kvällen var det Caroling! Alla föräldrar och barn samlades på skolan och tågade sedan vidare till "crazylightningstreet" och vandra från hus till hus och sjöng julsånger. Detta är tydligen en tradition och det finns en gata här som är EXTREMA med att pynta sina hus och trädgårdar, och bor man på gatan så måste man pynta upp sitt hus så varje jul enligt ngt avtal hörde jag.. hmm


Men det är bra mysigt allt!













Nu ska jag ta Bart downtown för att ta en lunch med Beatrix och kolla runt lite efter julklappar:)

LÖVE


Kommentarer
Postat av: Paulina

älskar alla ljusen på husen, det är så jäkla amerikanskt :D

2010-12-17 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0