Day 4 Goes to New York

Ja nu tycker ja allt att ja borde få en applåd! klockan är fem på morgonen här och ja är uppe för att kunna lägga upp bilder. nu när ingen annan är här har ja hela internet auran för mig själv:)
ENJOY!


 Så detta är vår campus buss! pritty darn coool!


New York härligheter!


Ja minns inte om jag har visat Molloy? ajja vi bor här i varje fall.
Campus är så jäkla stort! vi har räknat ut att vi bara är på en liten liten del av det och att det faktiskt är folk som pluggar här fast längre bort.. skolans byggnader och hela atmosfär är lite som Hagvard..


Någon viktig snubbes Hus.


Utsickten från Molloy! Granarna som är på rad till höger är uppraddade på vägen (en av alla vägar) ut till verkligheten


Och det är här inne vi lär oss "Do not shake the baby" och "Bowel Movement"


Någon som räknat ut vad Bowel movement är?:)
POPO!


Denna söta Welcom Basket fick jag av Beatrix Ava och Ellen!

Nu börar internet auran blekna igen så det får räcka med bilder. Nu ska ja snygga till mig för NEW YORK!
Yeah Here I Come!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Fan det är ju fettnice stina!!!

Men tror inte du är på samma del av skolan där jag va, din del är den "finare" haha!! Men hoppas du har det bra goding!! Och att NYC va UNDERBART!!!!

Du är redan saknad här hemma.



XOXO

2010-12-04 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0