Chinesefood - Joyful Birthdaygirl - Trip to IKEA



Såå...
Idag var vi på Avas favoritresturang...
Och...
Det var intressant...

Det var en Kinaresturang and servitriserna körde runt med dessa vagnar fulla med mat som man fick välja, lite tapas liknande typ. Och jag är lite kinkig när det gäller annorlunda konsistens, mina kräkreflexer ger ifrån sig när det är ngt som är typ slemmigt och ser ut som aphjärnaliknaande bollar...
Men de fanns ett par nudlar med kött som ja fick ner så de va okej, och när ja hörde att dom beställde in kyckling blev jag glad! jag tänkte att äntligen får vi riktig mat för jag har inte ätit frukost och jag är vråålhungrig!
Ni vet när an lyfter på de fins serveringslocken och man förväntar sig ngt riktigt riktigt smarrigt under som man bara vill kasta sig över..
Smarrigt! KYCKLINFÖTTER I MARINAD!
Helt plötsligt kände jag att mina nudlar inte vill ligga på rätt plats längre

Men jag fick åka till Ikea idag också:) så nu har jag fyllt mitt förråd med choklad, ballerina, doftljus, kokkosbollar:)
Så det har varit en väldigt bra dag!


Jag invigde min nya tröja och jeans:)


Ellen och Ava tog en liten napie på väg till IKEA!
Jag diggar Ellens sovsitts/liggning/obekväma hållning


Så under tiden som jag skrev allt detta och fixa dessa bilder har jag tryckt i mig
halva ballerina peketet och chokladen, å jag börjar må illa igen...
Men denna gången har jag inget emot det ;)

LOVE



Kommentarer
Postat av: Paulina

hahahaha jag älskar hur dem bara somnat så sjukt störtskönt :)

2010-12-13 @ 16:34:55
Postat av: idapida

tur att du fann ditt svenska godis :) nu behöver du inte svälta!!!

2010-12-13 @ 19:10:51
Postat av: idapida

älskar jeansen..asnajsigabajsiga!!!! :)

2010-12-13 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0