From Yesterday!

JAG ÄLSKAR SAN FRANCISCO!
Jag är så glad att jag har ett helt år på mig att utforska varenda liten gränd här
för det finns så mycke och staden är underbar!

Igår tog Ale med mig downtown för shopping, sååå kul!
Några kassar blev det allt men de är en jäkla pillande att få
allt på kort så ni får lite av det goda:)
Vi åt en underbar middag och dräglade över Betsey Johnsons sjukt snygga smycken.








Jag har en ny favourite store:) eller två...

Nu är det dags att sega sig upp för frulle, brudarna har hållt mig vaken sedan sex idag...
Idag blir det födelsedagsmiddag på Avas favoritresturand och sedan ska jag kolla
in en butik som Ale tippsade mig om:)
Jag har också fått nys om en All Star outlet... wooo
LOVE


Kommentarer
Postat av: Paulina

fyyyy fan va avundsjuk jag är på dig, vill med shoppa på Forever21 och victorias secret, buhuuu!!

2010-12-13 @ 16:34:10
Postat av: idaaaaaaaaaaaaa a

naaaajs bodybood!!! :D

2010-12-13 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0