God Morning Day 3!

God Morgon! klockan är nu 07:14 (hemma= 13:14) snart dags för frulle, karamellflingor och sockerkicks äpplen!
Här kommer lite bilder på vad jag fick igår från min härliga Greenwell familj!
En basket full med New York resan som vi ska göra på torsdag (så ja slipper betala den själv) en special tillägg så jag får åka upp i en sketahög byggnad, minns just nu inte vilken men de ska ja väll kunna ta reda på:) kepps, vattenflaska, presentkort, godis, skrivbok och annat mysigt!

Här går ja omkring i flanellskjorta och tycker de är kanonhärligt väder medans de som kommer från sydarfika har jacka på jacka på jacka för det är så sjuuukt kallt.. ja gillar vädret!

Jaha nu funkar de inte med bilder IGEN! men ja får gå upp inatt när ingen snor mina internet trådar eller va et nu är som svävar omkring...

XOXO Gossip Girl;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0