Merry Xmas Stina XOXO Secret Santa



Jag hade en så bra dag igår!
Först var det lunch på Hobnob med alla aupairer i området, vldigt trevligt!
Eftre det tog jag med mig Alexandra och Xime hem till mig
så baka vi kakor ihop med Bea och Ava:)
Sedan bar det av mot city för shopping med dessa otroligt roliga brudar, och Lisa som vi mötte
upp som bor mitt i centrum också. Det var mycket skratt och idag har jag träningsverk i hela magen.
Ett par julklappar blev det så nu längter jag till den 25, känns wierd men det är en erfarenhet:)

Nu sitter jag uppfluffad i soffan här med mina små tjejer och kollar madagaskar 2 och sedan ska vi vidare till parken för lek och snacks! denna veckan är det jullov så vi försöker planera in en massa aktiviteter:)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0