OH MY... AAS!

Jag vill han en simring! Jag har så ont i min rumpa så det är INSANE!!!
Men vilken morgon detta är! Ava och jag sitter på verandan och njuter av den stekande solen denna underbara morgon! skulle gissa på 14 grader typ, inte helt fel:) om ni skulle fråga om ja vill komma hem så skulle det enbart vara för att det är jul imorgon och jag känner ett otroligt sug efter mammas julkorv men snön lockar inte det minsta! haha

Idag är det playdate som gäller! vi ska göra julgodis a la americano..
Släng i lite vatten och olja i en skål ihop med en färdig kakmixblandning och blanda, simsallabin och vi har en kaksmet!

Men först ska jag njuta lite av solens härliga värme och svenska pepparkakor som Bea köpt till mig i smyg som jag fick till frukost idag, hon är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0