LO greasy food kick ass workout shopping VE

Gårdagen: Lunch downtown med Beatrix, jag fick också spana in hennes jobb och blev utbjuden på dejt av en arbetskompis till henne;)
Hann med lite shopping innan jag återvände för att plocka upp Ava och Ellen. Ett par skinnshorts!
Till middag gjorde jag och Ellen hamburgare, hon var helt exstas när jag lät henne blanda
köttfärsen med händerna och riktigt gägga:)
påminde om när jag och mamma gör julkorv och jag får köra ner händerna i den
enorma gryta och verkligen kladda omkring!
Efter middagen så plocka jag uppp Ale för en kvällskaffe (hot chocolate för mig) på Starbucks och vi planerade även en vad jag tror det kommer bli, underbar nyårsafton!




Jag hitta också pärlorna som jag letade efter igår för att göra armband,
kanske aningen hårda ord men det var det jag kände för..

Idag ska jag köra på en kick ass workout för att sedan ikväll köpa en riktigt flötig måltid och bulla ner mig i sängen och lata mig. Men innan det blir ngt flötigt ska jag in till stan med Ale och spana lite, eller så gör jag det imorgon istället... eller idag... mjäää jag har beslutsångest!


Kommentarer
Postat av: idaaa

haha vad är detta för dejt???

2010-12-28 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0