Strawberrys and swedish pancakes

Idag är Ellen sjuk så vi är hemma och göttar oss!
Just nu har vi bäddat ner oss i min säng och kollar barntv:)
Vi har varit i affären och bunkrat upp med nyttigheter
 äpplen  jordgubbar choklad och toblerone!

Vad Ellen håller på med nu vet jag inte riktigt, hon säger att hon leker med playdo..
sådan lekdeg man hade när man var liten..
Men jag tror hon har missat att man ska blanda det med vatten eller liknande,
fast kul har hon så jag får väl låta det gå för denna gången.
Skadan är ju redan skedd så att säga...



Ellen gör en överraskning till mig:) spännande...

Imorgon ska jag på en shoppingrunda med Ale som är från mexico!
Can't wait!!!

Love Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0