The City

Torsdag 2/12


Torsdag började som vanligt med frukost i matsalen här...


Jennie, Amanda och Greta!


Denise och Stina!


A walk on campus...


And we are on our way!

New York City


PARSONS!


Top Of The Rock!


Amanda, stina, Denise, Greta!


And I got this!

Igår kom jag fram till San Fransisco och nu ska man på nytt ställa in sig på ny tid... familjen är jättehärlig och min säng är fantastisk!!! Ellen läste säkert tio böcker för mig igår som hon har memorerat in (hon är fyra så att hon minns alla de böckerna är något som inte jag förstår mig på) Till frukost fick ja varm choklad med baby marsmallows, de du Ida! man kan köpa det färdigt på burk som man bara blandar med varm mjölk. Sockerkick!

Nu ska jag på Honuka party med familjen ute på florida kust! Jag har inte en susning om hur det går till men jag har hört att man äter massa donuts:)
Och imorgon blir det Ikea!







Kommentarer
Postat av: idapida

waluuuuuuup!!!!

seems like you are having THE time of your life!!!

parsons nästa right?? ;)

2010-12-06 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0