Waiting for marabo...


Så var första måndagen över..
Å jag vet inte vad jag ska säga, ja är så trött! den nya jettisen har inte lagt sig ännu och idag har jag kört bil över hela staden, besökt chinatown med beatrix och shoppat, lekt i parken med Ellen, gjort läxor med Ava, lärt mig alla vägar jag ska köra (fast ja kommer få plugga endel karta för ja har fortfarande inte en susning om hur ja ska hitta och köra)

Jag orkar inte heller ladda över bilderna från kameran så FedEx får det bli, det passar för vad jag just nu längar efter är ett paket som innehåller en viss efterlängtad chokladaktig gåva sänt från himlen tilll mig:)
Nu blir det lite film och soooovaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0