WHAT DID YOU DO LAST NIGHT...

Det är jullov och vi har helt klart fullt upp jag och mina små töser!
Man har klockslag som ska följas, snacktime, lunchtime, naptime, bathtime,
dinnertime, tititime och så vidare...
Idag drog vi ut på en "liten cykeltur" vilket slutade med en extrem (för en tjej på 4år och en på 10år är det extremt) dirt liknande survivor äventyr. Vi sycklade ner till havet och leta eftre roliga saker som spolats upp på stranden och på vägen hem frågade Ava mig m jag vill köra den "tråkiga, lugna, vanliga" vägen hem eller om jag vill köra den "extrema, spännande, vackra, läskiga" vägen...
Hmm undra vad jag ska välja..
Ellen har en cykel som inte har något framhjul utan hon sitter fast bakom min cykel eftresom hon inte riktigt har lärt sig cykla på egen hand ännu (psst hon ska få en egen cykel i julklapp) 
Längst kusten går den en smal lerig stig med vattenpölar, gropar, stenar, lite rötter och annat kul. Så vi tog den vägen.. fy! vad! roligt! och oj vad smuttsiga vi blev!!! Ellen flög av cykeln en gång men hon klaga inte speciellt mycket över det. två timmar var vi ute... jag lovar att min kropp kommer säga ifrån imorgon men detta ska vi göra igen! Ava tycket att dettta var det bästa hon har gjort på länge:) 

Imorgon kommer Alexandra och Louren över på playdate och vi ska baka julkakor!

Och här har vi lite som blev innhandlat från min extremt trevliga söndag! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0