Igår var jag på skypefest!


Igår var det party party i Gånghester! och om man själv inte kan vara där så får
man göra det bästa av situationen. Jag vandrade omkring i datan och fick hälsa på
alla och höra om alla underbara nyheter! Min underbara kusin siggi är på tjocken,
jag fick äntligen träffa Johan och Marias bedårande lille plutt Sakarias
och Pappa var glad och 50!
 Jag var extremt avundsjuk på alla som var där och hur roligt alla hade det!


Eftersom det var pappas dag så var det självklart pappas favoritmat!


Mästerkocken var självklart uncle Jaakko!

Underbara Ida som stog ut med att bära omkring på mig:)

Det var kul att se er alla igår och snart är jag tillbaka i köttig variation;)
OCH OJ VILKET PARTAJ DET BLIR DÅ!!
jag hoppas på att få se er alla:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0