2(Z) + PRISONBOYS + ME + X = T&TH ALGEBRALESSONS JUST AS I LIKE IT!


Tisdag kväll och vad passar bättre än en HC på starbucks för att varva ner denna dagen,
inte mycket slår detta! Idag var det första algebra lektionen, det är jag och prisonsnubbarna:)
bra spännande är det. En är dock extremt lik en pojk från home, föruton att denna är extremt lång,
stor, mörk och om jag säger namnet på vad jag tänker kommer ni säga "hahahah du är störd!
det kan har inte alls va ju" Sedan har vi en som jag tror har någon slags arghets.. vad det nu kallas,
och en heltatuerad haltande rakad läskig typ.. Ja tror ja kommer trivas bra i denna klassen:)
Det var allt från mig denna afton:) god morgon sverige och jag säger natti natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0