HAPPY VALENTINESDAY LOVERS!!!


Idag har det varit fullt ös medvetslös!
Klockan 10.30 när alla morgon aktiviteter var avklarade och brudarna på i skolan så drog
vi in til staden och aquaworld för att fira Oxana som idag fyller 21!
 ascoolt place som helt klart är värt att spana in. Efter det var det lunch som gälldemen vi blev sena
så det var till att rusa så vi hann att gratta Nora som idag också fyller 21! och lämna alla påsar
till fina vänner:) Efter det var edt dags att åter igen plocka upp Ellen för att sedan börja
förbereda kvällens middag, och stor tillverkning av hjärtkort, kärleksbrev, love and happiness!
Vi blev självklart fast i trafika när edt var dags att hämta Ava, jag skyller et på amerikaner som
får en smärre skräck attack när det inser att dom måste köra bilen hem och det duggar ute...
Väl tillbaka var det bara att pilla till det lilla extra, tända ljusen, plocka ut kakan ur ugnen och
servera maten som var en bamsehitt! MIN KÖTTFÄRSSÅS SLÅR ALLT!!!
Nu är jag helt död i fötterna för det knn som detta var första gången på hela dagen som jag fått sitta
ner och andas. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla film med B:)
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har, trotts allt springande så har det varit en toppendag!
Sov gott och HAPPY VALENTINES DAY!





Jag skulle gissa på att detta är en tonåring, fortfarande lite glest och fjunigt...


åh det är nästan så jag blir hungrig om igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0