TGIF!





Thank God It's Friday!
Just saying... denna veckan har varit toppen men den har gått såå fort! veckorna springer iväg på
tok för fort för att man ska hinna med, åsikt från både mig och alex.. just saying.
Jag känner att ja kommmer vara tillbaka hemma fortare än vad jag vill, ta nte illa upp men det
kändes sm ja kom hit två veckor sedan och ja är nu inne på månad två.
Hela veckan har det varit bullvecka! och idag tog vi oss en strosare på stranden efter lunch
och det finn en betongliknande sak som leder rakt ut i vattnet som alla fåglar har tagit över som vilaplats,
men jag vill balansera ut längs heela vägen! blev inte så idag för det var massa birdiepoo
och ja hade inga skor. Men en dag! vänta bara!

Vi har också kommit överens om att mina bullar är sååå mycket bättre än köpebullarna på IKEA, SCORE!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0