24H



Soda is liquid Satan. It is the devil. It is gar-
bage. There is nothing in soda that should be
put into your body. Drink water instead!

Idag känns det som allt har hänt! Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen,
men ändå vill jag inte lägga mig.. nåväl..
Så denna morgonen börja med tidig väckning eftersom bea hade någonting på gång, jag passa på att slänga ihop en kladdkaka innan det var dags att ta tjejerna till skolan. Efter det så packa jagin mig i bilen tillsammans med Alex och vi drog till Julia! Mer helylletjej får man leta efter! så helgod så det finns inte, men ändå galen så det står härligt till vilket jag gillar:)


Efter att ha spanat in $1 affären och köpt på sig lite skräp så promenixade vi hem till julia där det bjöds på någon spännande nyttig lunch och en väldigt bra eftremiddag!


Liite natur för pappa:)


Och lite trädgårdslandskap för mamma;)


En styck onödig pryl från $1 store:) men de mynten är från denna veckan,
tänk vad ja kan smla på mig och fylla den! då blir jag rik:)


Jag tyckte det var kul att slänga in en bunt med onödiga bilder, tror det är för jag är trött och flumrig så ni får helt enkelt bara le och känna hur avundsjukan växer när jag säger att det var så varmt å skönt idag så ja svettades som en gris!

Sedan var det dags att bege sig hem och vilket välkomnande! Jag är idag stolt att
få presentera! min första parkeringsböter! woooo
Oj vad alexandra skratta åt mig! men jag såg det som ett täcken på att jag börjar komma in i
"american living life"
Sedan blev det svenska pannkakor och läxläsning. Och kvällen avslutades med en kärt besök på min favoritresturang och favotiträtten, chicken and greenbeans! yummi! och lite efterrätt:)
Så det blir en dagens lyckokaka idag med:
A smile is your personal welcome mat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooo....ahahahahahaha hahaha haaaaa ha ha....där rök veckans lön eller? vilken är #1 butiken då? :)

2011-01-07 @ 10:46:33
Postat av: ida

haha by ida by the way :)

2011-01-07 @ 10:47:13
Postat av: Anonym

Tack Stina för den exotiska naturbilden var det ifrån yellowstone./Pappa

Jag tror jag föredrar pioner framför det taggiga skrället men jag måste erkänna att det är lite fräckt att du har ett sådant klimat att man kan ha samma växter som vi såg på vår bröllopsresa till Lanzarote 1986.Kram Mamma

2011-01-08 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0