HAIGHT STREET


Ida du kommer älska denna butiken! Elin också!
en hel avdelning med vintage och andra halva är full med sjukt coola outfits a la rocknroll/
totally insane! Jag har tyvär inte så många bilder för det flesta place fick man inte fota och andra
blev ja för ervös av alla "tar dagen som den kommer med min special brownie" snubbar som satt
å götta vid alla hörn, eller mitt på gatan om de kände för det..
Men det blev en jacka här inne i varje fall:)

Och ett par örhängen här!
Här inne fick jag inte fota men jag hitta denna bilden på deras facebook
PIEDMONT BOUTIQUE
Gissa vart jag ska skaffa min nästa Halloween outfit;)

Idag är Ellen ledig från Pree så nu sitter vi och väntar på vår kaka och sedan ska vi ner till stranden och möta upp Alex med sin Princess Lauren och Oxana med sin pilutta för en hel tjejdag med massa lek och stoj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0