I Think Im Having A Heart Attack...


- Ale, Im having chest pain...
- Åh Stina, every teenager goes through it, things start to grow and you feel different:)

Jag har sovit 2 timmar inatt! Det känns som någon står och stampar på mina revben när jag ligger ner och klockan ett insåg jag att ja inte kommer sova mer denna natten och det gjorde mig bra arg.
Jag försökte sitta upp och sova för det var inte lika jobbigt men edt stör mig när man inte vet vad som pågår. B har proppat i mig massa vitaminer och en stor kopp med varm choklad och nu ska jag till affären och leta upp varenda vettig vitamin å köra ner i halsen på mig. Känns lite som revbenen är av:/ Julias kompis är över på besök och hon är sjuksyster så ikväll ska hon ta en titt på mig! såhär kan vi ju inte ha det.

OCH så ska jag köpa mig något för det känner jag att jag behöver:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kanske har sträckt dig för det kan kännas lite jobbigt att andas då eller har du varit på gymet och har träningsvärk?

2011-01-25 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0