Why Do I Never Learn...


Hur många tyskar behövs de för att få upp en flaska?
Svar: vi vet inte för dom lyckades aldrig, tillslut sa jag att dom skulle hacka hål på flaska istället.. den var i plast


Ximene och Lisa


supertrevliga Julia, vi hade några trevliga äventyr under kvällen hon och jag:)



75% av de gånger som man/jag har great plans för kvällen så går det i stupet, inte konstigt att jag har flytt från allt de senste fyra åren när det kommer till nyårsfirande. När jag berätta om min natt för Ava idag såg det ut som hon skulle tuppa av, jag gillar inte nyår! så är det bara!

De tre första timmarna var okej men nu när jag tänker tillbaka så fanns det så många teckan på att jag skulel stannat hemma denna kvällen.
1. Alexandar var tvungen att jobba så min vapendragare kunde inte hänga med..
2. Jag hittade inga passande skor att ha på mig så jag fick ända outfit i sista minut.
3. Jag var helt slut från en heldag med tjejerna, och ville så mycket hellre hänga med dom och slöa.
Sedan var det så mycket annat men jag tänker vara snäll och inte gå till personangrepp här...

Men vi får väl njuta av de första timmarna och stänga ute den dumma smärtan i mitt knä från en trevlig tjej i kön som knuffa omkull mig utan någon anledning (vet inte ens vem det var), tack du dumma amerikan!



Ja gillar allt min nya jacka! hoppas bara att den inte har tröttnat på mig.

Halv tre på natten beslutade tjejerna det absolut bästa iden att vi skulle gå! hem!
KLOCKAN SEX PÅ MORGONEN drog jag av mig mina plaskblöta kläder, just de ni läste rätt! Det spöregna och blåste sönder heela vägen! 3,5 timmar i regn! och det är egentligen ingen jacka, det är en blus!

Så efter att ha frusig som en galning i fyra timmar drog ja på mig det plaskiga
plaggen igen och starta min färd hem.
Nyduchad, varm, jurdgubbar och smält choklad, bea fixa mig hotdogs och jag ligger nerbäddad i
min varma sköna säng!
Nu ska jag sova som aldrig förr!
De var mitt senaste dygn:) hoppas ni haft en bra nyår, och förhoppningsvis bättre än min...


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha stackars lilla stiiiina!!

2011-01-02 @ 10:26:13
Postat av: Mari Peltohaka

OOH ni dricker ur sana dar college roda muggar som finns med i alla highschool filmer!! om du nagonsin kommer till thailand! ta med dig lite roda college muggar! ;D

2011-01-10 @ 12:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0