WONDERFUL THURSDAY


Mr. Fatcat

Dobie

Superwoman

woouuuuoo

Klockan sex vaknade jag idag av två små tjejer tassandes, mamma B började tidigt så jag bädda ner den i mon säng i hopp om att jag skulle få sova en timma till. Haha vem försöker ja lura, det var såklar jättespännade att vara på  mitt rum och i min säng så det blev en tidig morgon med skuggteater!
Sedan blev de svenska pankakaor till frukost och jag somnade blixtfort efter att ha lämnat av tjejerna i skolan. Efter en väl behövlig snabblur blev det fika med Nora, väldigt trevlig tjej som vi helt klart ska träffa igen. Sedan var det dags för mina favorittjejer och rond två av dagen, jag känner i hela kroppen att jag kommer sova såå bra inatt för idag var vi helt upp på väggarna galna! Brottningsmatch, springtävligt (som oluýckligt avslutades i näsblod för stackars ellen, men hon mår bra) hur många varv orkar stina snurra oss i luften, pyramidbygga, myrjage och dansutmaning. Torsdagkvällen avslutades som vanligt med HONG KONG:) weii!! det är typ 100000miljonermiljarder bättre än spice! bara så ni kan försöka få en bild av hur bra det är!



Nu ska jag och Ava lägga oss ute i stekarsolen och götta!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt!

2011-01-16 @ 17:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0