Yesterday Today Tomorrow


Really like her belt/belts

January 4th
Tuesday

It's time to reclaim your mind and body. It's
time to strut your skinny ass down the street
like you're in an apisode of
Charlies Angels
with some really cool song playing in the back-
ground. It's time to get skinny.


PGA dessa tidsskillnader så slänger jag upp morgondagens skinny bitch också
(blir idag för er hemma i svenneland)

Wednesday Jan 5th

Try this breakast: a mango, a banana, a
kiwi, and a soy yogurt.

ni som är uppe med tuppen är ju detta superbra för!:)



Igår hade jag min vanliga måndagsfika med Ale, lika kul som vanligt! OCH vi har börjat planera min födelsedag! jaa jag vet att den är i mars och de e såå många som fyller innan mig men att panera skadar inte:) ja och Ava planerade in min födelsedags sleepover redan första veckan i december.
VI SKA TILL VEGAS BABY!!!

OCH vi har börjat arbeta på en lista med massa ställen vi vill åka till och äventyr som ska göras detta året, den börjar bli full så jag känner på mig att 2011 blir en förbaskat bra år!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gör du rätt i för USA har ju lite mer än shopping att bjuda på, eller hur?

2011-01-05 @ 12:58:51
Postat av: ida

haha, but you can't eat kiwi and probably not mango either!! to bad for you dooooggg ;)

2011-01-05 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0