FredagLördagLördagFredagFredagLördagFredag



Oj vad jag behöver sova! men är det födelsedagsmånad så är det..
Igår kom några av de goa tjejerna över på en fantastisk middag och tårta!
som slutade med att vi alla satt på köksgolvet till klockan 4 på morgonen och bara prata,
skratta, sjöng och hade sjukt trevligt:)
Fyra timmar senare vaknade Xime, Ale och jag till liv och begav oss till blackbuster,
A-team, The social network, Love and other drugs och Easy A.
Och något som gjorde denna lördagen såå mycket bättre var brev från fjärran:)
Så STORT TACK!!! Elin, Gittan och Björn, Margareta och Jonas,
Jaakko, Maria, Alexander, Jeremia, Elin (tack så mycket för brevet!)
Paulina, Josef (du fick mig att börja gråta) IDA, MAMMA, PAPPA, ROBIN.
 Så nu ska jag smaska vidare på mina punchpraliner och njuta av eftermiddagen!!!

WISHLIST

JEWELRY


SKARF


Kommentarer
Postat av: Mamma

Diskret och sparsmakat!!!!!

2011-03-06 @ 10:22:48
Postat av: idahoe

gött att det kom fram i tid!!! kom inte ihåg vilka punchpraliner du gillar bäst så tog både och :)

men shechuus vad avundsjuk jag blir på alla filmer:D pussssss

2011-03-06 @ 11:14:12
Postat av: Faster Maria

Wire betyder överföring, om du nu undrar......kram kram

2011-03-06 @ 22:14:28
Postat av: Paulina

fett nice att kortet kom fram i tid ju :)

Ha nu världens bästa tid goding, är så jävla avundsjuk på att du är 21 och är i USA, så mycket enklare än att vara 19 som jag va hahahahaah!!!

HAVE THE TIME OF YOUR LIIIIIIIIFE!!!!!



Saknar dig.

Puss

2011-03-07 @ 10:21:50
Postat av: Simon Åkesson

Grattis på födelsedagen Stina! :)



Kram, Simon

2011-03-07 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0