HAPPY BIRTHDAYMONTH STARTS NOW!!!

WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW IT'S ON DUDE!
MY BIRTHDAYMONTH IS FINALY HERE!!!
March the 1th is here and my BIG DAY is comin up, but why only one day?
Last year I dedciated the whole month 4 me:)
AND IM DOING IT THIS MONTH TO!

Första mars är starten på min födelsedagsmånad, den stora, stora dagen är egentligen den 7:e
men förra året så beslutade jag att hela mars är min månad! varför bara ha en dag?
Så vi startade denna första dagen med MIDDAG PÅ IKEA! haha dedär köttbullarna satt finfint! och sås! första gången  jag har fått sås till maten sedan jag kom ner hit.

Helgen blir full med firerier, och ja satt just å kolla mina bilder från avskedsfesten.. tänk va kul å få ha en megafest med alla vänner, nya som gamla:)













HAPPYMONTHDAY TO ME ME ME ME ME ME ME!!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

hahaha vi får ha en fet jävla fest när du kommer hem tycker jag :) Fira dig typ 9 månader efter hahah :)

2011-03-02 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0