HAPPY TSUNAMI DAY

Telefonen har gått varm natten lång!
Så jag känner på mig att mamma och pappa inte har sett nyheterna än,
och om dom läser detta innan det ser nyheterna kommer mamma få lite panik men också skratta
åt detta. Så en Tsunami har slagit till på Hawaii (EN LITEN) och dom tror att den är påväg hit.
Men ni kan vara lugna för vi är väl förberedda! gummibåten är redan pumpad och vi har flyttat
sängarana upp på takent så vi kommer sova tryggt inatt:)
Ava är redan förberedd med simring och baddräkt för hon har Walkathon i skolan idag men
vi tar med oss simföterna för säkerhetens skull för man ve ju aldrig, kan sluta med att edt blir
simtävling istället. Nu ska vinka hejdå till B som ska paddla vidare till jobbet:)
Så om min dator kan simma så kan jag säkert uppdatera er senare idag:)
Later dude later!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har läst om katastrofen i Japan idag på morgonen. Jag visste inget om Tsunamin förrän kl 16 30 igår eftermiddag. Hoppas allt är bra med dig. Tack att du uppdaterade bloggen. Kram

2011-03-12 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0