Im To Tired To Take A Picture...

My Oh My! Im so sad that this was the last day with Oxana:( 4.30 this morning was it time to get up and get ready to drop my friend of at the bart. And I've been awake since then! One hour at the gyme with Alex (we are funny people;)) and the one hour tennis with Ava, Bonus! I hit myself with the thing u hit the boll with thingamadigga. Im dead! So the only thing 4 me to do this evening is to eat something and then drag my body to bed, Im Off!

Idag var det dags att krama och säga hejdå till älskade Oxana som nu sitter på ett
plan påväg hem till Norge. Vi har inte fått mycket sömn dessa dagar som hon har lekt
rumskompis med mig men det har det sannerligen varit värt!
4.30 var de dags att gå upp idag och jag har inte  hittat tillbaka till sängen än
(nu är klockan 21.00) Och bara för att köra lite extra med en och för att
komma ikapp efter min helwierda febershock jag hade i början av veckan så blev det
en timma gym och en timma tennis idag:)
ÅH mamma! jag har fått wierd värmeutslag på axeln/ryggen från min shockfeber
som bröt ut i söndags, ser ut som jag varit på "fimpparty" ;) haha
Bra underliga saker det händer här. Ja slog mig själv med racketsaken
idag med så jag har ett aoi öga:) Nu blir det tilll att äta och sedan försöka sova ikapp,
har ju trotts allt algebra imorgon! jag tycker det är väldigt skönt att jag inte
har några extrema krav på mig, ja är ju faktiskt enga blonda brutta i klassen!

Goood Afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0