PAPPA JAG ÄR PRECIS SOM DU!!!


Jag kommer ihåg när vi satte in våra nya tvättmaskin, första tvätten så satt pappa
framför glaset hela tiden för att se till så att allt funka (eller så var han bara nyfiken)
I varje fall.. två snubbar hr har just kopplat in en ny åt oss och nyfiken
som jag är så var jag ju tvungen att prova den direkt!
så här sitter jag, framför tvättmaskinen och kollar hur den snurrar...
jag menar, vad ska man annars gör en lördagseftermiddag.
OCH vad jag har hört är att den ska spela en liten trudelutt för mig när
den är klar:) det är ju självklart att jag inte kan gå någonstans då!
26 minuter kvar!


Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHAHAHAHAHA du är la för rolig hahaha

2011-05-15 @ 14:46:34
Postat av: Mor o

2011-05-15 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0